نشست کمیسیون خدمات شهری و بهداشت با موضوع بررسی مشکلات ترمینال برگزار شد

پایانه مسافربری ویترین شهر است و باید امکاناتی در شأن پایتخت مقاومت ایران داشته باشد

▫️غلامعلی پوررضائی در نشست این کمیسیون با موضوع بررسی مشکلات پایانه مسافربری بزرگ دزفول گفت: این پایانه به دلیل تردد مسافران از اقصی نقاط کشور دارای جایگاه ویژه است و باید رفع مشکلات آن در دستور کار مدیریت شهری قرار گیرد.

▫️وی در ادامه با بیان اینکه پایانه های مسافربری ورودی و ویترین شهرها هستند و در ذهنیت مسافران تاثیر مستقیم دارند افزود ترمینال بزرگ دزفول باید ضمن زیباسازی بصری همچون کاشت گل های فصلی و درختان محلی، امکاناتی در شأن پایتخت مقاومت ایران داشته باشد.

 

▫️پوررضائی با اشاره به اینکه دفاتر شرکت های مسافربری در ترمینال دارای شرایط مطلوبی هستند ادامه داد محصور کردن ترمینال و افزایش دوربین های این محل باید در اولویت کاری قرار گیرد.

 

▫️در ادامه این نشست که با حضور حجت الاسلام نمازی عضو کمیسیون، معاون امور شهر، مشاور کمیسیون و مدیر پایانه بزرگ مسافربری دزفول همراه بود برخی مشکلات و کمبودهای این محل از جمله اتاق مادر و کودک، نمازخانه سرویس بهداشتی، نظافت و زیبایی ترمینال، اجرای المان مطرح و مورد تبادل نظر قرار گرفت.

 

▫️در این نشست مقرر شد اعضای کمیسیون در روزهای آتی بصورت میدانی از ترمینال مسافربری بزرگ دزفول بازدید بعمل آورند.

در بخش دیگری از این نشست باحضور سید باقر موسوی فخر رئیس شورای اسلامی شهر دزفول گزارشی از اقدامات انجام شده توسط واحد اجرائیات شهرداری دزفول ارائه شد.

 

سید باقر موسوی فخر رئیس شورای اسلامی شهر دزفول در این نشست اجرائیات شهرداری را خط مقدم و بازوی اجرائی شهرداری عنوان و افزود پرسنل این واحد باید به مسائل روانشناسی و حقوقی آشنایی داشته باشند و بر ضرورت برگزاری دوره های ضمن خدمت در این خصوص تاکید کرد.

 

وی در ادامه ضمن تاکید بر فضاسازی و تنویر افکار عمومی پیش از اقدامات اجرائی تصریح کرد اقدامات اجرائی باید منطبق بر قانون باشند.

 

غلامعلی پوررضائی رئیس کمیسیون خدمات شهری و بهداشت نیز ساماندهی دست فروشان را که خصوصا بعد از دوران کرونا در پیاده رو های شریان های اصلی بافت مرکزی شهر از جمله خیابان های شریعتی، طالقانی و امام خمینی (ره) گسترش یافته بودند و باعث نارضایتی مردم را به دنبال داشته

همچنین جمع آوری وانت بارهای میوه فروش که در میدان مقاومت، میدان شهید بهشتی (افشار) و جاده دزفول اندیمشک حدفاصل بیمارستان بزرگ تا میدان امام حسین ع بصورت غیره مجاز را مطالبه به حق مردمی عنوان کرد.

 

نایب رئیس شورای شهر اقدامات واحد اجرائیات شهرداری را در ساماندهی منظر شهری و مناسب سازی بوستان ها جهادی عنوان و از این اقدامات و زحمات واحد اجرائیات و معاونت امور شهری قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد این اقدامات با اقتدار تداوم داشته تا موجب رضایتمندی شهروندان باشند.

در ادامه مسئول اجرائیات شهرداری دزفول طی گزارشی از اقدامات این واحد طی یک ماه گذشته ساماندهی دست فروشان، جمع آوری بیش از ۱۶۰ فقره قلیان از سطح بوستان ها، توقیف بیش‌از ۳۳ وانت بار میوه فروش غیر مجازی، جمع آور دوازده انگشتر فروش که مشخص شد بعضا انگشترهای با نقوش نامتعارف و اشکال نامناسب عرصه می کردند و جمع آوری بیش از ده کفاش از اتباع از جمله اقدامات انجام شده در واحد اجرائیات شهرداری دزفول طی یک ماه گذشته بود.

 

✍ روابط عمومی شورای اسلامی شهر دزفول

@shoradezful

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب