خبر خوش رئیس شورای اسلامی شهردزفول برای همشهریان

بزودی روکش آسفالت معابر شهری از سر گرفته خواهد شد

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر دزفول در سفر کاری سید باقر موسوی فخر رئیس شورا به همراه عتاب اهوازی شهردار دزفول، با پیگیری های انجام شده و نشست های فشرده دستور تخصیص حدود ۱۸۰۰ تن قیر جهت شهرداری دزفول صادر شد.

سید باقر موسوی فخر با اعلام این خبر افزود انتظار می رود طی فرآیند قانونی تا کمتر از یک ماه آینده حواله دریافت قیر تحویل شهرداری دزفول گردد.

وی افزود بلافاصله پس از دریافت قیر شهرداری دزفول طی دوره ۳ الی ۴ ماهه بیش از ۴۰۰ هزار متر مربع روکش آسفالت در سطح معابر شهر دزفول انجام خواهد داد .

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول از دستاوردهای دیگر این سفر را تفاهم با سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران جهت انجام آموزش پرسنل شهرداری دزفول عنوان و ابراز کرد این تفاهم در حوزه جذب سرمایه گذار و تبیین فرصت های سرمایه گذاری شهر دزفول همچنین معرفی سرمایه گذاران شاخص کشور به شهرداری دزفول راهگشا می باشد.

موسوی فخر در ادامه تفاهم با مدیر کل شناسایی و وصول درآمدهای شهرداری تهران در خصوص آموزش عمومی پرسنل شهرداریهای شهرستان دزفول در خصوص نحوه شناسی و وصول درآمدها و همچنین ارتباط مستمر و با شهرداری دزفول جهت تبیین آخرین دستورالعمل ها و دستاوردهای شهرداری تهران در حوزه افزایش درآمدها با رویکرد درآمدهای پایدار را از دیگر دستاوردهای این سفر کاری عنوان و ابراز امیدواری کرد گام مثبتی جهت بالابردن وصول بهتر درآمدهای پایدار برای دزفول و شهرهای اقماری برداشته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب