نشست کمیسیون فرهنگی با حضور سرپرست اداره ارشاد اسلامی برگزار شد

حجت الاسلام نمازی: باید به قطعه دست و پای شهدا توجه ویژه شود/ امیدواریم شاهد هم افزائی فرهنگی اداره ارشاد و شهرداری باشیم

حجت الاسلام نمازی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی در نشست این کمیسیون با اشاره به برگزاری جشنواره مردمی معماری عمار گفت طراحی قطعه دست و پای شهدای دزفول در بخش بین المللی این جشنواره قرار دارد.

وی با بیان اینکه این قطعه در دنیا بی نظیر است بر ضرورت توجه ویژه به قطعه دست و پای شهید آباد تاکید و ادامه داد حفظ آثار به یادگار مانده از دوران دفاع مقدس بخشی از هویت شهر است و باید فرهنگ مقاومت به نسل های آینده انتقال یابد.

 

حجت الاسلام نمازی در بخش دیگری از این نشست که با حضور سرپرست اداره ارشاد شهرستان دزفول همراه بود، ضمن تبریک انتصاب حمید صادق جولا به این مسئولیت ابراز امیدواری کرد شاهد هم افزایی فرهنگی اداره ارشاد اسلامی و شهرداری دزفول باشیم.

 

وی در ادامه مجتمع سینمایی را اثری فاخر و ظرفیتی برای شهرستان عنوان که باید با پیگیری های مستمر بتوان اعتبارات ملی و استانی جهت احیای آن جذب کرد.

 

 

?صادق جولا: بزودی بوستان فرهنگ و هنر در محوطه مجتمع سینمایی راه اندازی می شود

حمید صادق جولا سرپرست اداره ارشاد شهرستان دزفول نیز در این نشست گزارشی از برگزاری جشنواره ملی تئاتر کودک مهر دزفول ارائه کرد.

 

وی در ادامه افزود بزودی یادواره ۶۹ هنرمند شهید شهرستان دزفول تحت عنوان “هنر مردان خدا” برگزار و از کتاب شهدای هنرمند رونمائی خواهد شد.

 

صادق جولا در ادامه از باز شدن درب مجتمع سینمائی به روی عموم شهروندان خبر داد و افزود بزودی محوطه فضای باز مجتمع ساماندهی و بعنوان “بوستان فرهنگ و هنر” مورد استفاده همگانی شهروندان قرار خواهد گرفت.

 

وی ابراز امیدواری کرد با راه اندازی این بوستان شاهد اجرای ویژه برنامه های فرهنگی در این فضا باشیم.

 

✍روابط عمومی شورای اسلامی شهر دزفول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب