تصویب دو لایحه مجوز انعقاد قرارداد اجرای روکش آسفالت یک میلیون متر مربع از معابر شهری

رسالتی فر: نهضت آسفالت با قدرت آغاز می شود

غلامعلی رسالتی فر سخنگوی شورای اسلامی شهر دزفول با بیان اینکه دویست و دهمین نشست رسمی شورای اسلامی شهر دزفول عصر یکشنبه اول بهمن ماه به ریاست سید باقر موسوی فخر برگزار شد افزود در این نشست ۶ لایحه رسیده از شهرداری مطرح و پس از تبادل نظر مورد تصمیم گیری اعضا قرار گرفت.

رسالتی فر با اشاره به اینکه آسفالت معابر سطح شهر یکی از مطالبات مستمر و به حق شهروندان محترم است و به صورت روزانه شاهد گلایه شهروندان از وضعیت آسفالت هستیم افزود شهرداری دزفول در نظر دارد در آستانه سال نو نهضت آسفالت را با قدرت آغاز کند.

رسالتی فر ادامه داد در این نشست دو لایحه دوفوریتی جهت مجوز انعقاد قرارداد روکش آسفالت در سطح منطقه دو با سازمان بسیج سازندگی سپاه ولیعصر عج استان خوزستان و روکش آسفالت سطح مناطق یک و سه شهرداری با سازمان شهرداری ها و همیاری های استان خوزستان مطرح و با تصویب اعضا مقرر شد شهرداری دزفول نسبت به انعقاد قرارداد اقدام نماید.

سخنگوی شورای شهر تصریح کرد طی توافق بعمل آمده بلافاصله پس از انعقاد این قراردادها ماشین آلات و تجهیزات آسفالت در دزفول مستقر و با آسفالت یک میلیون مترمربع از معابر شهری شاهد تحولی در نهضت آسفالت خواهیم بود.

?به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر دزفول غلامعلی رسالتی فر سخنگوی شورای شهر لوایح مطرح شده در صحن رسمی شورا را به شرح زیر اعلام کرد:

❌لایحه دوفوریتی صدور مجوز انجام خدمات مطالعات و طراحی برج طاووس توسط شرکت فناوران طرح وابسته به قرار گاه سازندگی خاتم الانبیا مطرح و مقرر شد به کمیسیون عمران و برنامه و بودجه ارجاع شده و مجددا در صحن رسمی مطرح شود.

✅لایحه درخواست صدور مجوز برگزاری مناقصه عمومی جهت پیمانکار نیروی انسانی سازمان عمران مطرح و به تصویب رسید.

✅لایحه دوفوریتی صدور مجوز برگزاری مناقصه خدمات تجمیعی منطقه یک شهرداری به صورت فهرست بها برای مدت دوسال مطرح و به تصویب رسید.

✅لایحه دوفوریتی صدور مجوز انعقاد قرارداد روکش آسفالت سطح منطقه دو با سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت ولیعصر استان خوزستان مطرح و به تصویب رسید.

✅لایحه صدور مجوز انعقاد قرارداد روکش آسفالت سطح مناطق یک و سه با سازمان شهرداری ها و همیاری های استان خوزستان مطرح و به تصویب رسید.

✅لایحه صدور مجوز اصلاح و همسان سازی نرخ محاسبه کمیسیون ماده صد جهت هوشمندسازی این کمیسیون مطرح و به تصویب رسید.

✍️روابط عمومی شورای اسلامی شهر دزفول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب