دیدار اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار دزفول با دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

حجت الاسلام و المسلمین خسرو پناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی صبح جمعه ۱۳ بهمن ماه در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار دزفول با ایشان طی سخنانی با بیان اینکه تعیین اولویت ها برای پروژه های شهرداری ضروری است افزود پس از تعیین اولویت ها باید اولیت ها را مشخص کرد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: پروژه های شهرداری باید دارای پیوست رسانه ای باشند/ در حوزه فرهنگ اولویت را توجه به بانوان بگذارید

حجت الاسلام و المسلمین خسرو پناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی صبح جمعه ۱۳ بهمن ماه در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار دزفول با ایشان طی سخنانی با بیان اینکه تعیین اولویت ها برای پروژه های شهرداری ضروری است افزود پس از تعیین اولویت ها باید اولیت ها را مشخص کرد.

وی با بیان اینکه آسفالت گسترده معابر یکی از اولیت هاست که مجموعه مدیریت شهری با جدیت بدنبال تحقق آن است افزود باید چند پروژه بزرگ تعریف شود که تا پایان شورای ششم به نتیجه برسند.

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه با اشاره به اینکه برخی اقدامات نیازمند پیگیری در سطح ملی است ابراز کرد این اقدامات باید مدون و دارای نقشه راه باشند تا بتوان آن ها پیگیری کرد.

وی با بیان اینکه پروژه اخیر شهرداری جهت احداث پارک بانوان اقدام بسیار عالی است افزود در حوزه فرهنگی باید اولویت را خانم ها و دختران گذاشت و نگاه ویژه ای به آن ها داشت.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر اینکه کارهایی که انجام می شود حتما باید پیوست رسانه ای داشته باشند افزود کار رسانه خیلی مهم است و باید اقدامات شهرداری به مردم گزارش داده شود.

?رئیس شورای اسلامی شهر دزفول: امکان پذیری تقاطع غیر همسطح بلوار شهید آهوزاده و شهید کمیلی فر در حال بررسی است/ پارک بانوان جنوب و پارک دختران دزفول بزودی افتتاح می شود

سید باقر موسوی فخر رئیس شورای اسلامی شهر دزفول نیز در ابتدای این دیدار گزارشی از پیگیری های مجموعه مدیریت شهری برای اجرای پروژه های شهری ارائه داد.

وی پروژه های احداث کمربند شرق، بلوار خیبر، تعریض بلوار شهید نادری، جدولبندی و ایگوبندی و تسطیح خیابان های نوبهار و نوفرهنگ و هنر۴، احداث پارک بانوان جنوب و پارک دختران جنب پارک بعثت، پارک دانشجو، پارک هدورک و پارک گل محمدی را از جمله اقدامات در حال اجرای شهرداری عنوان کرد.

سید باقر موسوی فخر اجرای دیوارنگارهای دفاع مقدس، کلوچه دزفول، مرکبات دزفول و گردشگری دزفول را از جمله اقدامات دیگر شهرداری عنوان و افزود المان های شهید باکری و شهید نادری نصب شده و بزودی المان شهید اثنی عشری نصب خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول در ادامه افزود طی دو قرارداد با بخش خصوصی یک میلیون متر مربع از معابر شهری روکش آسفالت می شوند که امیدواریم این اقدام که یکی از دغدغه های عمومی است موجب رضایتمندی شهروندان باشد.

وی در ادامه افزود احداث تقاطع غیر هم سطح بلوار شهید آهوزاده و شهید کمیلی فر و رفع گره ترافیکی تقاطع غیر همسطح جانباز در حال بررسی است و مذاکرات سازنده ای جهت احداث جاده ساحلی غربی حد فاصل پل سوم تا پل چهارم خرداد انجام شده که با احداث این جاده پارک ساحلی بزرگی روبروی پارک علی کله احداث می شود.

?شهردار دزفول: بیلبورد ۳۰۰ متر مربعی در دزفول نصب می شود/ شبکه آنلاین دزفول به زودی راه اندازی می شود

عتاب اهوازی شهردار دزفول نیز در این نشست با بیان اینکه برای پنج سال آینده دزفول پروژه های عمرانی تعریف شده افزود تعداد قابل ملاحظه ای از این پروژه ها تا پایان شورای ششم اجرایی می شود.

وی با اشاره به اینکه هلدینگ طراحی قرار گاه خاتم در حال طراحی پروژه های کلان شهری است ابراز کرد با اقدامات انجام شده علاوه بر این دوره مدیریت شهری در دوره های بعد نیز دغدغه طراحی و مطالعات وجود ندارد.

عتاب اهوازی با بیان اینکه پروژه های شهرداری به سه بخش محله محور، منطقه ای و شاخص تقسیم شده اند افزود در حال جذب سرمایه گذار جهت فعال کردن پروژه های کلانی که سال هاست به حال خود رها شده اند هستیم.

وی در ادامه دزفول را شهر شهدا عنوان و ابراز کرد در بودجه سال آینده ردیفی برای اجرای تصاویر و المان شهدا در نظر گرفته شده و المان شهید آبروی محله در محله هایی که شهید شاخص داشته اند نصب خواهد شد.

شهردار دزفول در ادامه افزود بیلبورد ۳۰۰ متر مربع در دزفول نصب خواهد شد که همزمان با بیلبورد دیوارنگاره معروف تهران بروزرسانی می شود همچنین مدیریت شهری دزفول در حال پیگیری راه اندازی شبکه تلویزیونی آنلاین است که هشت ساعت در روز برنامه پخش می کند.

_____________
✍️روابط عمومی شورای اسلامی شهر دزفول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب