نشست هماهنگی اعزام راهیان نور در کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای شهر برگزار شد

حجت الاسلام نمازی: اعزام کاروان راهیان نور از مناطق اطراف شهر نیازمند توجه ویژه است/ حجت الاسلام خاکی: بیش از ۱۰۰۰ نفر در قالب کاروان های راهیان نور کانون جلسات قرآن شهرستان دزفول به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند

در این نشست که با حضور شهردار دزفول، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، نماینده دفتر امام جمعه، مسئول کانون جلسات قرآن، معاونت فرهنگی شهرداری و کلیه اعضای کمیسیون همراه بود موضوع اعزام کاروان های راهیان نور دزفول به مناطق جنگی جنوب مطرح و مورد تبادل نظر قرار گرفت.

حجت الاسلام نمازی در این نشست با بیان اینکه در شرایط امروز جامعه برگزاری اردوهای راهیان نور ضروری است افزود این اردوها احیا کننده فرهنگ شهادت، مقاومت و به نوعی احیاگر گفتمان انقلاب اسلامی می تواند باشد.

وی با اشاره به اینکه راهیان نور روحیه انقلابی را بوجود آورده و تقویت می کند ابراز کرد ایجاد ارتباط عمیق بین نسل سوم و چهارم با نسل های اول و دوم انقلاب امری بسیار مهم و حیاتی برای استمرار نظام است.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر با بیان اینکه اعزام کاروان های راهیان نور نیازمند حمایت و مشارکت کلیه ارگان های فرهنگی و مرتبط است افزود مناطقی از شهر همچون کوی آیت الله مدرس، آیت الله طالقانی، زیباشهر و پیام نور با کمبود امکانات مواجه هستند و باید برای اعزام کاروان های راهیان نور از این مناطق نگاه ویژه ای داشت.

حجت الاسلام خاکی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دزفول نیز در این نشست با بیان اینکه برگزاری اردوهای راهیان نور موجب برقرار ارتباط قلبی جوانان با شهدا و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی می شوند افزود با برنامه ریزی انجام شده بیش از ۱۰۰۰ نفر از جوانان مساجد در قالب کاروان های راهیان نور کانون جلسات قرآن شهرستان دزفول به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب