نشست کمیسیون خدمات شهری و بهداشت برگزار شد

پوررضائی: خرید کارخانه پردازش زباله مطالبه شورای شهر از شهرداری است

غلامعلی پوررضائی رئیس کمیسیون خدمات شهری و بهداشت در نشست این کمیسیون با اشاره به دستاوردهای بازدید اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری از نمایشگاه تهران گفت در این بازدید جهت خرید کارخانه پردازش پسماند با یک شرکت چینی و سازمان شهرداری ها مذاکرات اولیه بعمل آمد.

وی با بیان اینکه خرید این کارخانه لازمه تکمیل چرخه بازیافت است افزود مدیریت شهری با جدیت پیگیر عملیاتی شدن مذاکرات بعمل آمده می باشد و در این نشست با حضور مشاور شهردار، معاون امور شهری و سرپرست سازمان مدیریت پسماند گزارشی از اقدامات انجام شده در این راستا ارائه شد.

نایب رئیس شورای شهر با اشاره به اینکه خرید کارخانه پردازش نیازمند بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار اولیه است تصریح کرد پس از تامین مالی مذاکرات نهایی با شرکت مورد نظر انجام می شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه خرید دستگاه زباله سوز عفونی نیز در دستور کار قرار دارد افزود مناقصه خرید این دستگاه در سایت ستاد ایران بارگزاری شده و مراحل اداری آن در حال انجام هستند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر دزفول در ادامه این نشست موضوع تراز برخی معابر کوی زیباشهر و چالش های سرمایه گذاران پارک انرژی مطرح و مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

_________
✍️روابط عمومی شورای اسلامی شهر دزفول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب