دویست و چهاردهمین نشست رسمی شورای ششم

سخنگوی شورای شهر: دفترچه تعرفه عوارض و بهای خدمات شهرداری دزفول به تصویب رسید

دویست و چهاردهمین نشست رسمی شورای ششم عصر یکشنبه ۱۵ بهمن ماه به ریاست سید باقر موسوی فخر و با حضور کلیه اعضا و مهمانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر دزفول دویست و چهاردهمین نشست رسمی شورای شهر به ریاست سید باقر موسوی فخر و با حضور کلیه اعضا و مهمانان برگزار شد.

?غلامعلی رسالتی فر سخنگوی شورای شهر مصوبات این نشست را به شرح زیر اعلام کرد:

✅دفترچه پیشنهادی تعرفه عوارض و بهای خدمات شهری در سال ۱۴۰۳ مطرح و با رای کلیه اعضا تصویب شد.

▫️رسالتی فر افزود دفترچه پیشنهادی تعرفه عوارض و بهای خدمات شهری در سال ۱۴۰۳ براساس قانون درآمد پایدار و هزینه شهرداری ها و دهیاری ها توسط شهرداری دزفول تهیه و تنظیم و در صحن رسمی چهارم بهمن ماه شورای اسلامی شهر دزفول اعلام وصول شد.

▫️ وی ادامه داد طی جلسات فشرده در صحن رسمی و نشست های دکتر مجدی نسب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه با مدیران شهرداری، کلیات این دفترچه بررسی و جهت تصمیم گیری نهایی در صحن شورا مطرح و با رای کلیه اعضا به تصویب رسید.

✅لایحه دوفوریتی صدور مجوز افتتاح حساب درآمد، هزینه، سپرده شهرداری و مناطق و سازمان های تابعه در بانک قرض الحسنه مهر ایران بمنظور راه اندازی درگاه های پرداخت اینترنتی در بانک های عامل به منظور تسریع در انجام عملیات بانکی غیرحضوری شهروندان در برنامه برون سپاری مطرح و پس از توضیحات نماینده شهرداری و تبادل نظر اعضا طی رای گیری با دو فوریت آن موافقت و در نهایت لایحه به رای گذاشته و به تصویب رسید.

✅لایحه درخواست رئیس کانون مداحان و شعرای آئینی شهرستان دزفول درخصوص مساعدت مالی بابت چاپ ۲۰۰ جلد کتاب به منظور حفظ و ماندگاری آثار شعر محلی و هویت شهری دزفولی مطرح و به تصویب رسید.

✅با توجه به انعقاد تفاهم نامه با اداره ورزش و جوانان، دوازده محل جهت احداث چمن مصنوعی مشخص و به تصویب رسید.

_
✍️روابط عمومی شورای اسلامی شهر دزفول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب