موسوی فخر: بهره‌مندی از تجهیزات نوین و هوشمند در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد

سید باقر موسوی فخر در دویست و یکمین جلسه رسمی شورای ششم با اشاره به سفرهای اخیر شهردار و جمعی از اعضای شورای شهر به تهران گزارشی از دستاورد این سفرها ارائه داد.

وی با اشاره به گلايه برخی از شهروندان از مبلغ بالای محاسبه بیمه در زمان اخذ مفاصا حساب تأمین اجتماعی ابراز کرد این موضوع در دستور کار قرار گرفته و پس از جلسه ای که با حضور رؤسای دو شعبه تأمین اجتماعی دزفول و مدیران مناطق و معاون شهرسازی شهرداری دزفول در کمیسیون عمران مطرح سپس در تهران از طریق سازمان شهرداریها پیگیری که راهکار حل آن بزودی در شهرداری دزفول اجرایی خواهد شد.

▫️رئیس شورای اسلامی شهر دزفول جلسه با مدیران بانک ملل و شرکت زیبا سازه توسکام را از دیگر پیگیری های انجام شده عنوان و ابراز کرد مذاکرات سازنده ای صورت گرفت و مدیران بانک ملل و شرکت زیباسازه توسکام ابراز تمایل کردند که در پروژه های دزفول سرمایه‌گذاری قابل توجهی داشته باشند

▫️موسوی فخر با اشاره به حضور برخی اعضای شورای شهر، شهرداری و برخی مدیران شهرداری در نمایشگاه شهر ایران افزود در این نمایشگاه شرکت هایی که با شهرداری های کشور همکاری دارند و برخی شهرداری ها غرفه داشتند.

▫️وی برقراری ارتباط و مذاکره با شرکت های تولید کننده تجهیزات شهرداری را یکی از دستاوردهای این بازدید عنوان و ابراز کرد جهت تجهیز ماشین آلات و پله آتش نشانی مذاکرات سازنده ای انجام شد.

▫️وی ادامه داد در بخش دیگری از این بازدید جهت خرید دستگاه زباله سوز با یک شرکت چینی مذاکرات و این شرکت برای سرمایه گذاری در دزفول اعلام آمادگی کرد.

▫️موسوی فخر افزود خرید دستگاه پردازش، نرم افزارهای شهر هوشمند، علائم ترافیکی و مبلمان شهری، پایه های چراغ های پارکی، آبنمای خشک و آبشارهای موزیکال از جمله موضوعات دیگری بود که در این نمایشگاه مورد مذاکره قرار گرفت.

▫️رئیس شورای اسلامی شهر دزفول در پایان با بیان اینکه بهره‌مندی از تجهیزات نوین و هوشمند در دستورکار مدیریت شهری قرار دارد ابراز کرد انتظار می رود مدیران شهرداری مذاکرات انجام شده را تا حصول نتیجه دنبال کرده و بزودی شاهد تحولی در تجهیزات شهرداری و مبلمان شهری باشیم.

مصوبات دویست و یازدهمین نشست رسمی شورای ششم

غلامعلی رسالتی فر سخنگوی شورای اسلامی شهر دزفول با بیان اینکه دویست و یازدهمین نشست رسمی شورای اسلامی شهر دزفول چهارشنبه چهارم بهمن ماه به ریاست سید باقر موسوی فخر و با حضور کلیه اعضا برگزار شد افزود در این نشست سه لایحه دو فوریتی رسیده از شهرداری مطرح و پس از تبادل نظر مورد تصمیم گیری اعضا قرار گرفت.

?به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر دزفول غلامعلی رسالتی فر سخنگوی شورای شهر لوایح مطرح شده در صحن رسمی شورا را به شرح زیر اعلام کرد:

❌لایحه دوفوریتی صدور مجوز دفترچه تبصره ۲ ماده صد قانون شهرداری ها در سال ۱۴۰۳ مطرح و پس از تبادل نظر اعضا با دوفوریتی این لایحه مخالفت و جهت بررسی به کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع شد.

❌لایحه دوفوریتی درخواست صدور مجوز دفترچه درآمدی شهرداری دزفول پیشنهادی سال ۱۴۰۳ مطرح و پس از رای گیری با دو فوریت آن مخالفت و مقرر شد در جلسه آتی شورای شهر بررسی و مورد تصمیم گیری قرار گیرد.

✅لایحه دوفوریتی صدور مجوز جابجایی و افزایش ردیف اعتباری جهت اجرای طرح نهضت آسفالت در سطح شهر مطرح و پس از موافقت اعضا با دو فوریتی آن مورد بررسی و تبادل نظر و دفاع شهرداری قرار گرفت و در نهایت پس از بیان صحبت های مخالفان و موافقان لایحه به رای گذاشته به تصویب رسید.

✍️روابط عمومی شورای اسلامی شهر دزفول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب