پیگیری مشکلات مناطق مختلف شهر در کمیسیون عمران

رسالتی فر: مطالبات مردمی کوی نوبهار، نوفرهنگ، نیکان در ۸۶ هکتار، کوی پیام نور، بلوار طباطبایی در منطقه جنوب و بافت قدیم در کمیسیون عمران مطرح شد

با حضور مهندس صادقی رئیس اداره گاز و مهندس ارجمندیان رئیس اداره مخابرات موضوع تکمیل تاسیسات خدماتی کوی نوبهار مطرح و گزارشی از اقدامات این ادارات در مناطق مذکور ارائه شد.

غلامعلی رسالتی فر رئیس کمیسیون عمران در خصوص این نشست گفت:

با حضور مهندس صادقی رئیس اداره گاز و مهندس ارجمندیان رئیس اداره مخابرات موضوع تکمیل تاسیسات خدماتی کوی نوبهار مطرح و گزارشی از اقدامات این ادارات در مناطق مذکور ارائه شد.

▫️طی گزارش ارائه شده لوله کشی گاز کوی نوبهار در حال تست نهایی است و تا یک ماه آینده آماده بهره برداری می شود همچنین کابل کشی مخابرات منطقه به اتمام رسیده و آماده بهره برداری می باشد.

▫️رسالتی فر آسفالت کوی نوبهار را بدلیل اسکان شهروندان در این منطقه ضروری عنوان و تصریح کرد به محض پایان عملیات اجرای تاسیسات خدماتی، آسفالت این منطقه آغاز می شود.

▫️وی در ادامه با اشاره به اینکه کوی نیکان فاقد تلفن ثابت می باشند همچنین اپراتورهای تلفن همراه در این منطقه ضعیف است افزود اهالی منطقه خواستار رسیدگی به این موضوع شده اند.

▫️در این نشست مقرر شد با همکاری اداره مخابرات و شهرداری نسبت به کابل کشی تلفن ثابت به این منطقه اقدام و رئیس اداره مخابرات نیز اعلام آمادگی کرد این منطقه را تحت پوشش مخابرات قرار دهد.

▫️رسالتی فر افزود در بخش دیگری از این نشست موضوع انتقال گاز به مناطق فاقد گاز کوی پیام نور مطرح و رئیس اداره گاز ضمن ارائه گزارشی در خصوص پیگیری های انجام شده جهت لوله کشی گاز این مناطق ابراز کرد طی استعلام های بعمل آمده از ادارات مربوطه این مناطق کاربری کشاورزی دارند و قانونا مجاز به توسعه تاسیسات گاز در کوی پیام نور نیستیم.

▫️وی افزود این مشکلات با تعیین تکلیف وضعیت کوی پیام نور مرتفع خواهد شد و این امر نیازمند هم افزایی و پیگیری مسئولین ارشد شهرستان است.

▫️ارائه گزارش مسئولین مربوطه از شهرداری در خصوص تعریض بلوار طباطبایی و احداث طاق نمای ورودی محله های تاریخی بافت کهن نیز از جمله موارد مطرح شده در این نشست بودند که این پروژه ها همواره در دستور کار کمیسیون قرار دارند و تا رسیدن به نتیجه از دستور خارج نمی شوند.

✍️روابط عمومی شورای اسلامی شهر دزفول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب